Vasst, mjukt, fett och hårt

Vaken, läser bloggar, gråter....
känner mig så jävla dålig, alla andra är ju så duktiga och äter typ ingenting om dagarna. Jag var stark ända tills efter soppmiddagen....var helt svag så åt 3 frukter på jobbet.
sen kom jag hem och åt 1 skiva rågbröd med minikeso och 0.5 dl mjölk med 15 gram musli samt 0.5 dl proviva.

Jag vet att detta inte är mycket för en normal människa men jag känner det som jag har hetsätit...mår så fruktansvärt dåligt. Har sänkt mitt dagliga kaloriintag till 600....är för fet och lat för att träna, annars hade jag väl varit på min målvikt för längesen.

Jag vill inte tänka på mat 24 timmar om dygnet..,
fast på ett sätt känns det som en trygghet. Allt annat i mitt liv är så jävla kaosigt och dåligt, så blir nästan glad när jag tänker på att jag iaf har kontrollen över min kropp. låter helvrickat eller hur?

Och nej mina cravings efter jordnötssmörsmackorna och varm choklad har INTE försvunnit...ska fortfarande unna mig dem när jag nått 50 kilo!!! haha


Kommentarer
Postat av: -

http://konstpretton.se/2012/04/21/att-vara-mindre-an-man-ar-om-att-forminska-kvinnors-storlek-och-betydelse/

2012-05-11 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0