Tom i bollen

Hej och tack för tipsen på förra inlägget ang. min slappa hud haha! <3
Är inne i en rätt inspirationslös svacka atm och ursäktar för lite halvtrist bloggande.
Idag har jag brytit normen och ätit havregrynsgröt till frukost, halv portion 60 kcal + mjölk o bär 40 kcal. Sen åt jag faktiskt en toast till det så 110 på den. 210 till frukost totalt. Det betyder att jag har 300 kvar för middagen (soppa med keso, kanske till och med blir mindre då) eftersom jag bestämt mig att ligga under 600 kcal om dagen hela veckan.
Har dessutom powerwalkat bort 270 kcal idag sen blir det mer eftersom jag ska cykla till o från jobbet, som jag förresten ska vara på snart så har ej mer tid att sitta här nu.
Förresten fick jag ett riktigt infall att jag ville väga mig igår. Jag såg mina feta lår i en glasruta och ändrade mig....kommer bryta ihop totalt om vågen visar samma som förr. Men det kan den ju inte göra enligt Myfitness pal appen?? Ahh. Borde kanske bara få det överstökat.
Känner mig helt tom och trött och ledsen. Ska läsa alla inlägg på era bloggar så fort jag kommer hem inatt. Men vi hörs. puss på er.




Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tackar! :D

2012-05-10 @ 19:10:41
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0