Sommar té och bajs

Nu börjar det bli sommar! så himla skööönt. sitter med en kopp té. dålig matdag idag men orkar inte ha ångest över det. Har tagit några Atarax och hoppas att min ångest ska lägga sig så jag kan somna in gott.
Dock är magen igång bra, haha förlåt vissa kanske tycker detta är jätteäckligt men det här med att gå på toa är inget självklart för en anorektiker. förbränningen blir helt störd eftersom man äter så lite så stannar den av och då kan man bli förstoppad och jävlig i magen. Men antar att den, eftersom jag ätit lite mer dessa sista dagar, kommit igång och det är ju bra. det betyder att förbränningen är igång! så när jag äter mindre imorgon t.ex. så förbränns det iaf hyfsat snabbt.
Hatar förresten uttrycket "BEACH 2...." alltså nu typ "kom i form inför BEACH 2012. Man ba ok så det är ok att vara en fetknopp och skita i hälsan resten av året bara för att kunna vara smal på stranden? Jag kan nästan tycka bättre om att vara smal på vintern då man får gömma sig i stora tröjor. Kommer ändå aldrig trivas på stranden i minimala bikinisar hur smal jag än blir.
Puss på er och hoppas att allt går bra med maten!

Kommentarer
Postat av: Jelena

haha, faktiskt är det väl inte så konstigt i 'dessa kretsar' att prata om sina toalettvanor? =P

2012-05-24 @ 07:55:36
URL: http://felstavad.blogspot.com
Postat av: fd

fyfan va bra skrivet till mig. håller med till fullo och försöker och ta in men det är så svårt! det är lättare och säga åt andra än att gå till sig själv och faktiskt inse.



jag bruka också få en förstoppad mage. känns pissjobbigt.... men men, antar att det bli så för att man äter för lite?

2012-05-24 @ 16:21:00
URL: http://fighteveryday.blogg.se/
Postat av: fd

tack för pepppepp! :) hur har du det?

2012-05-24 @ 23:49:32
URL: http://fighteveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0