Släppa taget

Hur ska man släppa taget kring någon man fortfarande älskar?
Om jag bara blir vacker och smal så tar du tillbaks mig....
Det enda som snurrar i huvudet just nu är att jag måste bli tunn, perfekt, vacker, så du älskar mig igen.


Idag har jag ätit:
* En skål med gröt, bär, psylliumfrö o linfrö och 10 ml mjölk - 100 kcal
* Ett kokt ägg - 65 kcal
* En skiva toast med minikeso och gurka - 150 kcal
* Linsgryta med en halv skiva bröd - 250+100 kcal
* Ett äpple - 50 kcal
Totalt
715 kcal

Allt utan att ens vara hungrig. Så onödigt??







Kommentarer
Postat av: Sara

Varför är det så? Varför äter man trots att man inte är hungrig?



Sv: Jo, tyvärr kostar det just nu 100kr/besök hos en psykolog, tills man når högkostnadsskyddet - efter det går man gratis. Som jag gör nu.

2012-05-08 @ 01:01:31
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: vinge

jag vill bara krama om dig!

Jag vet hur det känns att säga till sig själv:

"Om jag bara blir vacker och smal så tar du tillbaks mig....

Det enda som snurrar i huvudet just nu är att jag måste bli tunn, perfekt, vacker, så du älskar mig igen."



jag skullevilja säga till dig att hitta motivationen för dig själv, inte för någon annan, för den dagen du släpper personen kommer det bli svårara att hålla fast vid något så finn stabila mål att grunda på.

Jag gjorde misstaket att låta en persom stå för allt och nu sitter jag här på 62,? kg två år senare :(



be strong! You can do it as long as you do it for yourself! Kram

2012-05-08 @ 02:16:10
URL: http://skaparvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0