SKINNY LOOOOVE

Är riktigt sugen på att väga mig nu....när jag uppdaterar min matdagbok på My fitness pal appen så står det ju fortf att jag kommer väga 53/52/49 kilo om 5 veckor om jag fortsätter äta såhär, men har ju ändå haft den i typ 3 veckor så borde ha gått ner en hel del?? Fan alltså.....men känns asbra nu, maten går jättebra, jag har typ ingen aptit längre och mina nyckelben har blivit bra mycket mer synliga plus att jag minskat ngt hål i bältet. Yeeey!! 50 kilo, here i come!

Nu kämpar vi på! Att vara tunn som luft är den bästa känslan som finns...
...glipan i jeanslinningen...höftbenen som sticker ut när man ligger ner, sylvassa...revbenen när man ligger på sidan, bröstbenen som avtecknas i solen, låren som går att hålla kring, ryggraden när man böjer sig fram....
........






Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul, tagga! Du är så duktig! :D

2012-05-03 @ 10:14:55
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0