Ny i anorexiaklanen

Såg Eurovision semin ikväll och JESUS vad smal hon tysklands vinnare förr förra året Lena har blivit??
ni vet hon som sjöng den "love oh love" blabla.
Kolla själva!
Före
Efter:
Ok, inte sjukligt smal men absoluuut smalare och hon såg ännu smalare ut ikväll på tv än på denna bilden. Man såg det tydligast på handlederna/armarna och midjan som var skitsmal. Ännu ett exempel på att en person kan bli så mycket snyggare av att gå ner i vikt....hon är ju t-o-m vacker nu vilket jag inte riktigt kan säga att jag tyckte innan. Sjuka jag!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja, jag blev också chockad över att det var bmisjutton som avslöjat henne, skrev också lite grann med henne. Man blir bara förbannad!



Okej, det skulle vara riktigt kul faktiskt :)

2012-05-25 @ 13:42:36
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0