Lite hat

Mina matinlägg börjar bli mer o mer frekventa! Kanske ska ge dem en egen kategori. Nä men det funkar riktigt bra för samtidigt som jag är sugen ser jag liksom kilona som skulle sätta sig på mig om jag hade ätit det. Så det blir nog ett återkommande moment i mina svaga matsugsstunder, hehe. Nåväl. Gårdagens kalorier blev....tyvärr fler än planerat eftersom det var valborg = alkohol = KALORIER. Öl och sådant. Runt 1400 skulle jag tippa. Anyhow idag ligger jag än så länge på 100 och det är ju bra.

Var inne på fina wannathinlife's blogg och såg bilden på tjockis-blondinbellas nya tidningsomslag.
Det här anser jag om blondinbella:
Hon är en tröstätare som är för lat för att banta och därför försöker tvinga på andra hennes kroppsideal som är lika med FETMA ÄR OK. Alltså seriöst, Blondinbella käkar ute på resturang VARJE dag, trycker i sig choklad (förmodligen tröstätande för att fylla det tomma hålet inne i den lilla vilsna själen), och försvarar detta med att man ska älska sin kropp??? Det är MATMISSBRUK hon håller på med, inget jävla hälsosamt liv. Hälsosam var hon när hon tränade o tog hand om sin kropp och åt nyttig mat. Nu har hon lagt på sig kanske 20 kilo och pallar inte bli av med dem kilona. Hennes kropp är INTE snygg enligt mig.  Det finns människor med tjock benstomme, dålig ämnesomsättning i grunden och som helt enkelt inte är byggda smala. Det är inte dessa människor jag talar om, utan såna som blondinbella, tjockisar med dålig självdisciplin, och de äcklar mig.

vad ser hälsosammast ut?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med dig fullt ut! Visst ska man älska sin kropp men hon är ju inte hälsosam för fem öre! Det är farligt att ha så mycket bukfett som hon har, SPECIELLT om man är kvinna! Ne, jag köper inte hennes snack.

2012-05-01 @ 17:24:29
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: R & S

Håller med dig om blondinbella!



sv: Åh, roligt att du läser våran blogg! Din blogg verkar också bra. :D

Stay strong <3

2012-05-02 @ 22:37:34
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, vartenda ord du skriver är sant!

2012-05-03 @ 17:02:16
Postat av: e

Förstår inte hur man kan låta det gå så långt. Hon var ju så jäääkla fin på den undre bilden.

2012-05-04 @ 13:19:43
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Ghost

Jag är för att man ska få se ut som man vill, utan att folk anmärker på det. Men helt ärligt, blondinbella hyllar folk med "kvinnliga" (aka tjocka) former och säger att man ska äta allt och vad man vill hela tiden. Men det är inte nyttigt! Och de smala människorna? De ska inte behöva dissas bara för att tjockisarna hyllas!

2012-05-04 @ 20:12:00
URL: http://ghosts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0