JÄVLA APELSINJÄVEL

Har fått dille på apelsiner!!
Äter dem istället för godis, och imorse när jag vaknade var jag inte alls sugen på gröt, var inte hungrig. Men vid 1 tiden åt jag iallafall en apelsin till "frukost". Det skulle jag fan inte ha gjort. Sen drack jag kaffe...fortf inte hungrig. Gjorde en grönsaksgryta att äta innan jobbet, fortf inte hungrig. MEN ÅT IAF??? Jävla idiot. Jag tror att jag gör detta för att jag VET att jag kommer äta något mer under dagen och att det då är lika bra att "göra bort det". förstår ni hur jag menar? Någon som har samma problem?



Jag skulle ju klarat mig utan någonting alls idag egentligen. HUr som helst, sen fortsatte det. tog en knäckemacka till maten, sen köpte jag lösgodis, åh herregud ÅNGEST!! Men kanske 5 bitar totalt. och en cola zero. jaha, slutar det där då? NEJ i köket på jobbet stod KAKBURKEN , åt 3 havreflarn. GOD DAMN IT! Sen kom jag hem och åt en skål med flingor. Nöjd? Nej, men ingen idé att gräma sig. Vi kör igen imorgon.

Jag försöker tänka att det, i en normal människas perspektiv, inte är mycket mat totalt, och att detta kan öka min förbränning inför morgondagen.

Puss alla fina! Åker till mitt lantställe i helgen och kommer därför uppdatera om jag får tillfälle, men möjligtvis inte alls. Då ses vi på söndag!
<3

Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Ja verkligen, det vore trevligt om man kunde få veta vad det är som händer just vid dom tillefälena.

2012-05-04 @ 10:45:42
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Haha och du tror du failade? 5 godisbitar? När jag får för mig att köpa lösgodis, usch skäms när jag är klar och plockat. Hej godismonster..



Men som sagt, imorgon tar vi nya tag och då jävlar! Hej å hå, nu ska vi bli smala som få! <3

2012-05-04 @ 22:10:03
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Vinge

Vet hur det är när man vill äta i "förebyggande syfte". Vet också hur farligt det är för att det lätt spårar ut.

tips: Ät bara när du är hungrig/behöver. om du inte vill äta så gör det inte. det kommer lösa sig senare under dagen i alla fall! men låt det inte heller gå för långt, då risk för hets blir större.

Stay strong!

2012-05-05 @ 15:46:46
URL: http://skaparvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0