Ingen frukost, ingen lunch, bara likgiltighet


Tack för fina kommentaren på mitt förra inlägg, "vinge"!
Det betyder så mycket. Man är så ensam i sin smärta när det gäller ätstörningar, så när man får fina kommentarer så värmer det.
Hade en sömnlös natt med ångest och tankar av alla de slag. jag har ingen aptit alls längre, jag bryr mig inte om någonting. Vaknade, drack en kopp kaffe. Hade familjemiddag senare och åt då en minimal bit ugnspannkaka, jag skulle tippa att den högst gick på 100 kcal? Plus sallad till det. Så 150 kanske. Och sen en apelsin för en stund sedan +60 kcal. Så +210 kcal in idag, och -349 ut för powerwalk.

- 139.
Borde väl vara nöjd eller glad men känner ingenting alls, bara tomhet och ledsamhet
Har någon av er förresten problem med gropig hud? Eller liksom slapp hud. Fyfan vad äckligt det låter. Men jag gick ju upp från 50 kilo till nästan 60 på ett halvår, och huden töjde väl ut sig eller något.
Smörjer in mig med diverse krämer och tränar ju / äter nyttigt men inget verkar hjälpa.
Går detta bort?? Äcklas av mig själv.

Kommentarer
Postat av: S

Styrketräning (helst med tunga vikter och kortare antar reps per set) är bra enligt min PT, det "tajtar" liksom till huden eller vad man ska säga när man får mer muskler tydligen:) Har funkat på mig iaf:D

Sen hoppas jag att jag slipper megamuskligt utseende när jag slutar med styrkan och kör på mer kondition för att få bort äckelfettet...



Kram S

2012-05-09 @ 00:58:44
URL: http://jordgubbarochte.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra tjejen, träning och lite mat! :)



gropig hud här också som bara den. gjorde samma resa som dig, nu har jag nått min "topp". :P nu ska det bara dala. Vad väger du? hur lång är du? Behöver så klart inte säga. Jag är bara nyfiken på dig.



Stay stron, imorgon så blir det minst lika bra. Tomhetskänslan kommer vända!

2012-05-09 @ 02:34:44
Postat av: vinge

jag är ledsen, du skrev till mig att du också ville skita i vågen och så frågar jag dig vad du väger. det kanske inte var så passande. haha vet inte hur jag tänkte.



skit samma vi ska bli smala, tunna, vackra genom att vara tomma! vikten kommer rasa av oss på vägen :)

2012-05-09 @ 02:42:27
Postat av: Sara

Smörj in huden! Det tajtar upp den när man har gått ner snabbt i vikt! :)



Sv: Kvarg är färskost gjord av surmjölk och är proppfylld av proteiner! Det är inte så gott att äta den bara som den är eftersom den är naturell. Jag blandar med lite yogurt för att få lite smak med den funkar ju med bär också :)



Ja, mindfulness är verkligen the shit, men det är svårt och man måste träna lääänge! Men så värt det :)

2012-05-09 @ 19:32:20
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0