Gröt no more

Idag har jag riktigt mycket mat-ångest och känner mig tjock.
Igår kände jag mig rätt smal. Men inte idag då tydligen. Kan ju ha något att göra med att jag åt två stycken kakor igår samt en riktig middag dvs en normalstor portion köttfärssås och en liten skiva bröd till. Jag kan helt enkelt inte äta en normal måltid utan att känna mig som ett monster!! Jaja. håller mig till 2 "mål mat" per dag... dvs ett "mål" vid lunchtid och ett vid 7-tiden och inget småätande under dagen. det funkar rätt ok....tror inte jag går upp i vikt alls men det går inte så snabbt neråt heller eftersom jag inte tränar ngt alls.
Har iaf brutit frukostrutinen helt...det funkade inte med gröten längre. trodde aldrig jag skulle bryta min älskade grötfrukost rutin!! Men efter att ha ätit samma frukost i typ 4 år tröttnar man väl. Haha! Känns iaf som jag kan skippa middag och så vidare helt mycket enklare när jag vet att jag ätit en ordentlig frukost.
Idag såg den ut såhär tillexempel:
1 ägg
1 knäckemacka med avocado + 1 liten skiva rågbröd med keso
Det tycker jag känns enormt mycket men om man ska försöka se normalt på det är det väl inte så mycket ändå. Håller mig riktigt mätt på detta resten av dagen!
Jag måste ju gå ner i vikt om jag äter detta till frukost + sallad till middag? Har fortf inte vägt mig......HAR GROV ÅNGEST!! ser att jag blivit smalare på överkroppen men har fortfarande SJUKT STORA LÅR vilket stör mig enormt. byxorna sitter inte som de ska än.
Ska göra iordning min salladsmiddag och äta på jobbet. Brukar bli ett halvt äpple som "godis" efter middagen.

En fråga till ni riktigt luttrade kaloriräknare! Help me with this!! Hur mycket kan en stor portion sallad innehålla? Med isbergssallat, gurka, tomat, rödlök?

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja, egentligen ska man "komma igen direkt efteråt" men det har gått trögt länge nu för mig. Fy fan. Måste hitta igen inspirationen!

Together we are stong! <3

2012-05-31 @ 20:11:18
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: L

Är det du på bilden?

Du har ju det mest perfekta mellanrummet mellan låren. S-å f-i-n-t!

2012-06-03 @ 21:39:07
URL: http://skeletongirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0