En hälsning från graven

När man ser det här undrar man vafan man håller på med....
men säger vi inte till oss själva hela tiden att, sådär långt kommer vi aldrig gå?
men jag är rädd, rädd att jag aldrig kommer kunna se mig själv som jag verkligen är, och gå sådär långt. inte ens på 47 kilo till mina 175 cm såg jag att jag var smal.
Hur ska man gå tillväga? Jag tror att jag ska sätta upp en gräns på 50 kilo. Och hålla mig till den. kanske kommer jag fortfarande känna mig fet men då får det väl vara så.....
5 kg´s to go...

Kommentarer
Postat av: Jelena

Jag tänker lika.. hur ska man veta vart man ska stoppa? jag har redan passerat min målvikt, och satt upp en ny. men så kan man ju inte göra hur många ggr som helst.. jag känner mig precis lika stor som när jag började kämpa, och tvivlar på att jag skulle se om det gått för långt :/

2012-05-30 @ 13:23:23
URL: http://felstavad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0