Anoreximonstret här!

Jag har varit lite frånvarande här på bloggen och det är himla tråkigt men har inte haft så mycket att skriva om. det känns som om det har gått så himla dåligt med allt i livet och särskilt mitt mål att gå ner i vikt....men så vägde jag mig då igår på en jätteskranglig våg som jag inte vet om jag kan lita på, men kan jag det så har jag gått ner 5 kilo!



För, mina vänner, jag skäms att säga detta men jag tror jag har ljugit lite. Min "startvikt" i början av mars var nog närmre 60 kilo, tror jag skrev 59 eller 58 eller något sånt men jag klarade inte av att se siffrorna 60 skrivna. fyfan. Nu väger jag alltså 55 kilo!! Så det får jag väl ändå vara stolt över. Nu är det 5 mer to go innan slutet av juni, tror ni jag klarar det??

Min aptit är iaf helt borta nu. jag äter väldigt lite varje dag, inte för att jag är hungrig men för att inte bli så jävla trött. idag t.ex en halv dl yogurt till frukost, ett äpple till lunch, och en halv laxfile till middag. har tagit en paus med kaloriräknarappen också för den började göra mig galen! Blev helt psykad när den inte funkade ibland och jag inte kunde lägga in exakt allt jag åt. haha en natt låg jag vaken för att jag var så irriterad, skulle lägga in middagen och så laggade appen som fan och jag blev så JÄVLA ARG. anoreximonstret.

Ska läsa alla inlägg jag missat senaste dagarna imorgon ! Och ska även skriva mer imorgon men nu är jag så himla trött. Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: fd

jag vet hur det känns när vågen visar mindre... de är en lycka genom hela kroppen... grattis... förstår dig precis... va rädd om dig bara så du inte förstör dig men ack vad jag förstår känslan... vad ha du gjort egentligen? 5 KILO är mkt...

2012-05-17 @ 09:03:43
URL: http://fighteveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0