Supersize vs Superskinny

Hallå hallå! Idag vet jag att det kommer bli omöjligt att undvika 1 måltid samt fika så ska ut på långpromenad nu. Låg uppe och kollade Supersize vs Superskinny aslänge igår (som mitt tidigare inlägg skallvrade om, haha) och måste bara säga att jag blir så jävla förbannad när jag tänker på alla dessa överviktiga människor som är en kostnad för samhället.
-
Varför ska man betala sjukvård åt någon som medvetet äter ihjäl sig?? Det är SJUKT!! Ok om dessa människor hade en sjukdom som de inte kunde bota eller om de verkligen, verkligen försökte gå ner i vikt men det GÖR DEM JU INTE, de fortsätter äta. Som kvinnan i det avsnittet jag länkade, man ba ok du har hela skafferiet fyllt med chips, kakor, godis, läsk, etc. Skyll dig själv om du inte kommer ur ditt hus.
-
Men sen tänkte jag lite på de smala deltagarna som är med. Vissa har ju liksom ingen aptit och glömmer verkligen äta, men för en anorektisk person måste det ju vara skitsvårt att bli satt där på "the feeding clinic", jag tror t.ex. aldrig att det hade funkat för att omvända mig. Att bli tvingad äta kolossala mängder mat, det är ju dessutom inte bra för kroppen för det är ju onyttig mat också. Hur tänker de där? Jaja slutbabblat nu ska jag bränna fett. Hörs senare! Puss o kraaam

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Precis! Visserligen innehåller den klyftpotatisen jag har 130kcal/100g men ändå, så mycket stärkelser :/



Woho, det låter bra det! :D Vad snusar du för sort? Kram!

2012-03-30 @ 12:15:36
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Liz

Sv: jao, sallad är gott, gurka och sallad gillar jag :) Inte selleri och äpple är bara gott "för sig självt". Är allergisk mot några frön och ogillar andra och dressing är jag inte heller så förtjust i :P Haha, jag är hopplös... Det är nog egentligen mest konsistensen på keso som jag inte gillar, smaken gillar jag inte heller iofs, men konsistensen är verkligen vidrig tycker jag! tack för länken, kram <3

2012-03-30 @ 16:32:11
URL: http://dyingtobeperfect.bloggagratis.se
Postat av: Rebecka

SV: åh har du länkat mig:) Tack<3

2012-03-30 @ 16:42:12
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0