Slut på fastan


Har nu ätit lite middag och kollat top model efter en hel dags fasta. Nu är jag jättenyfiken, hur har det gått för er?? Håller ni fortfarande på? Mitt middagsintag såg ut såhär:
En liten bit ugnspannkaka - skulle gissa ca 200 kcal men vi säger 300 för säkerhets skull
En bit knäckebröd med minikeso och morot - 200 kcal

500 totalt idag, så borde det vara typ varje dag, och när jag tänker på hur lite jag ätit idag är det helt sjuuuuukt i proportionerna till hur mkt jag brukar äta en dålig dag. Skärpning! behövde verkligen den här dagen för att komma igång på riktigt. Nu kör vi vidare!!! Powerwalkade även idag så har nog förbränt iaf 300 kcal där. Imorgon ska jag inte äta mer än 600 kcal, det är mitt mål, och så powerwalk på det med.

Förresten, hur gott är inte minikeso? Sååå gott!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack snälla du! Jag bröt också fastan efter 24h, kroppen sa ifrån. Ligga sjuk och fasta är kanske inte den bästa kombinationen :P Men jag tycker vi var duktiga ändå, heja oss! <3

2012-03-28 @ 14:13:36
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0