Ny dag nya kalorier



Nej räds inte av bilden! Jag har inte ätit morotskaka idag. Jag har däremot bakat som baaara den, bl.a. morotskaka då och massa annat gott. Älskar att baka när jag fastar! Haha, låter kanske sjukt men på något sätt så blir jag mätt bara av att se allt. värsta fastan är när man bara går och sneglar mot kylen och dricker glas efter glas med vatten och känner hur det riktigt kurrar i magen. sysselsätter man sig går det så mycket bättre! Detta gäller förmodligen inte för alla men för mig funkar det!

Ojoj så spännande det ska bli att väga sig nästa gång. Jag räknar med ett rejält viktras, jag kan då iallafall känna att jag gått ner i vikt. Shit vad snopet om jag ligger på samma??? Haha! Det vore riktigt jobbigt faktiskt. det är därför jag avvaktar så länge.

Idag åt jag ett halvt äpple vid lunchtid och sedan åt jag middag för en stund sedan, det blev 1 knäckebröd och en liten skål soppa. Jag tippar max 300 kcal! Målet för dagen var ju högst 600 kalorier så har underätit med råge, faktiskt mest för att jag inte varit särskilt hungrig.
Däremot börjar jag bli sjuk och det känns i hela kroppen. vill verkligen inte bli sjuk!! Min kropp kanske motsätter sig fastan. Tror faktiskt inte det är så bra som jag gjort nu, ätit väldigt mycket varje dag för att helt plötsligt gå ner till en tredjedel av kaloriintaget per dag + fasta på det. Men men, man måste ju kickstarta, eller jag måste iallafall.


Gud vad jag babblar på ! Känns iallafall bra att få skriva av sig. Det motiverar mig! Något som också motiverar mig är alla nya bloggar jag hittat och börjat läsa. Ska länka de jag följer i menyn till höger. Kram på er alla!





Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Jamen verkligen! Jag har dessutom haft problem med bihålorna sen typ dec-jan :S



Haha jaså, att du är norrlänning har missat (eller har du sagt det? :S) Jag kollade ditt ip-nummer, vi bor ju grannar - grann-städer iaf, haha! :D



Men jag håller med dig om snuset, men det är för gott för att sluta! Jag kör på Kaliber så man inte blir ruinerad iaf ;) <3

2012-03-28 @ 20:39:03
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0