Nu så



Styr upp mitt liv om någon undrar......

1. FRukost regler: alltid 1 kopp välling (160 kalorier) eller gröt (140 kcal). överdosera EJ psylliumfrönaaaaa haha magen blir galen
2. Om du måste äta lunch (ja ibland kan man ju inte undvika, om man ska äta med ngn etc.) ät så lite som möjligt och lämna alltid kvar ngt på tallriken
3. middag.....herregud om du MÅSTE äta middag, ät inte en större portion än knytnäven

När jag gick ner som mest i vikt åt jag faktiskt 2-3 mål mat om dagen men INGENTING emellan. så det funkade för mig iaf....om man fastar stannar ju likosm hela ämnesomsättningen av och då är det lättare att gå upp o ner som en jojo.

Jag ska: *dricka MYCKET vatten *mycket TE *begränsa kaffet

och.....BLI SMAL FFS! vilket betyder:
*19 april: 54.5 kilo..är det omöjligt kanske? Hm. ok 55 då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0