Lunch

Det är alltid jobbigt när man blir bjuden på lunch, man kan ju liksom inte säga "nej tack jag hoppar lunchen idag". Suck. Så försökte välja det mest kalorisnåla alternativet, och så dyker en gräddig soppa upp. hade alltså lika gärna kunnat äta pasta eller vafan som helst. riktig kaloribomb tror jag det var, åt dessutom lite salladsbuffé. Så vart landar vi då... 700 kcal? 800 ? . Blev en ordentlig powerwalk efter det så hoppas iaf jag bränt hälften. Nu, cola light och kaffe, mår riktigt illa av all grädde som det förmodligen var i soppan. Usch. Annars känns det helt ok, känns som jag gått ner lite men vet inte. Skulle ju väga mig igår men fick ångest och klarade bara inte av det. Så kan det vara ibland....tror det var bäst att utesluta vägningen, hade förmodligen fått panik om ja gått upp i vikt och det hade slutat med hets tror jag. Hur går det för er därute? Har jag några läsare eller är detta en konversation med mig själv? Haha. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag börjar min vattenfasta nu kl 20:00 och fortsätta imorgon så långt jag kan :) Ska du vara med? :)

2012-03-26 @ 19:36:13
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: S

Vad kul att kunna inspirera :) bästa tipset är nog att verkligen hitta träningsformen som passar en själv. Blir så mycket lättare då :)

2012-03-26 @ 20:52:30
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0