HURRA FÖR MIG



Fastade hela dagen igår, fram tills kvällen då jag åt ett knäckebröd och lite grönsallad samt någon kopp te. jag gissar högst 300 kcal. hur många kcal är det btw i ett knäckebröd? och sallad. sånt är ju lite svårt.

Idag har jag än så länge ätit en miniliten skål med fil och psylliumfrön samt några flarn special k. sån här är jag...överdriven. antingen äter jag asmkt eller aslite. men nu är jag på god väg att återfå kontrollen.när jag låg och skulle sova igår ch kände hur hungrig jag var kändes det nästan skönt. vet att jag kommer tappa vikt rätt fort.

ON THE GO, nu får vi se hur fort det går att nå min 1a målvikt dvs 55 kilo. 4 kilo som ska bort.

Läser lite olika bloggar däriute men har ni några tips på bra motivationsbloggar? thinspo? annars är gamla bilder på mig sj den bästa thinspon faktiskt hehe. Vad är er thinspo? Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack snälla du för din kommentar! Jo, jag vet att jag ska vara glad att jag står still istället för att gå upp eftersom jag är sjuk och inte kan träna. Men jag är som bara less på just det, att jag är sjuk :/

Kramar

2012-03-24 @ 10:56:57
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0