Gråter

För jag är så jävla misslyckad. Varje jävla kväll, varje kväll tänker jag imorgon, imorgon, då börjar jag om på nytt........ Tror ni jag höll mig från att äta idag eller? nä just det. och eftersom jag lovat att vara ärlig så kommer mitt matintag här. håna mig gärna i need it..

gröt
1 banan
1 havrekaka
2 muffins med frosting
1 ballerina (ej människa utan KEX hehe)
1 halv pizza (!!!!!! fattar ni??)
sallad med avocado (avocado är skitfett)
4 muffins till (kvällshetsen börjar)
2 stora skålar yoghurt med START dvs typ kakor


det här är en typsik dag för mig. det börjar bra. och sen spårar det ur. o när det väl börjat spåra ur är det som om jag ger upp hoppet totalt och bara fortsätter fortsätter fortsätter äta och tänker att jag ska börja på nytt imorgon. Det suger! Snälla berätta hur ni gör för att undvika hets.......ska jag skippa gröten på morgonen också? försöka fasta i några dagar? kanske e enklare....

Är så jävla ledsen. hade verkligen behövt lite inspo/pepp/vad som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0