Goood morning

Hoppas alla sjuklingar därute blivit friska och att dagen börjat fint! Nu ska jag ut och promenera efter en grötfrukost med blåbär och psylliumfrön 150 kcal. Förresten, vet ju att många precis som jag äter gröt till frukost. Hur räknar ni kalorierna? Gör man gröt på rågflingor säger förpackningen att en portion ( 1 dl flingor och 2.5 dl vatten ) är 100 kcal. Sedan har jag alltid något till, antingen lite blåbär eller någon skiva banan och en skvätt mjölk, alltså otroligt lite. Nu skrev jag att det var 150 kcal, men är det rimligt? Kanske är det tillochmed mer? Hur räknar ni? Vet ju att banan ger mer kalorier än blåbär t.ex. men har jag banan har jag aldrig mer än 3 små skivor, dvs kanske en halv/en tredjedel av en banan.

Nå, hur ser dagen ut? Kankse blir träning ikv, vill dock inte högintensivträna för mycket för det ökar aptiten något så fruktansvärt. Av erfarenhet vet jag att det är bättre att köra på promenaderna alt. något lågintensivt träningspass för mig, annars blir jag sjuuukt hungrig.

Snygg tjej down below! En av mina favoritmodeller. Hon är inte sådär riktigt spinkigt smal som jag tycker är snyggt, men hon har bra proportioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0