VARFÖR???

Idag blev jag TVINGAD till att äta. Ja ni vet, när man är i sällskap och inte kan ta sig ur knipan. destinationen var Max och där valde jag då denna Low carb burgare, utan ost, och den var väldigt god och jag blev proppmätt. så kommer jag hem och kollar upp kaloriinnehållet....
Vad tror ni?
612 kalorier!!!!!!

Alltså, va va? Vartifrån kommer kalorierna? Köttet ofc. men om man jämför med t.ex. ORIGINALBURGAREN har den bara 592 kalorier. Hur går detta ihop??
Och såhär är det ju för mig att går det dåligt går det bara sämre sen under dan för då har min ämnesomsättning vaknat till liv. så dagens intag blev...förödande mycket.

Frukost - 1 ägg 1/2 avocado 1 knäckebröd
Middag - Low carb burgaren, en del pommes frites
SNACKS - Keso med hallon, 1 äpple, 1 banan, 2 digestivekex, 2 mandlar 1 glas mjölk


Kommentarer
Postat av: Jelena

VA?! sinnessjukt ju. hur ska man kunna göra bra val när dom blåser en på det där viset? Det låter ju som ett superbra val ju >_< ååh!

2012-06-02 @ 11:52:20
URL: http://felstavad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0