Smoothie !

Ok vet att jag sa att jag inte ska lägga upp nån mat plan eller så i bloggen men EN sak ska jag följa och det är lätt att göra. I morse gjorde jag en smoothie på ingefära, några hallon, en skvätt sojamjölk, en tesked linfröolja, jättenattljusolja, psylliumfrö, ruccola, en skiva mango och kanel.



Sååååå gott och nyttigt. Har även varit på apoteket och köpt BasBalans som balanserar ph värdet i kroppen. Denna styrkesmoothie ska ackompanjera vad jag än sätter i mig till frukost. Imorse blev det denna smoothie och ett kokt ägg. Nyttigt och bra! Kalorier skiter jag faktiskt i vad gäller smoothien. kan inte bli så mycket, och vad det än blir kan det vara värt för att hålla ämnesomsättningen igång. Linfröolja är jättebra liksom psyllium för ämnesomsättningen! Ägg=protein. BRA!


Det jag ska försöka fortsätta hålla på är minimalt med kolhydrater, alltså INGET bröd, pasta, ris eller dylikt. Men det går bra tycker jag, inte så svårt. Svårare är att inte äta yoghurt o fil. Älskar det :(
Har även powerwalkat 60 min idag. Vädret e fortfarande skit. Ge mig sommar o sol!!!
Nu ska jag se fotboll. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0