SLUT

Totalt slut i kropp o själ. Borde sova. Idag blev det en alldeles för bastant frukost, resulterade i ångest hela dagen. 1 stor portion yoghurt med allbran och 1 skiva surdegsbröd med ost och skinka. Mina frukostar har börjat flippa ur totalt? Det positiva är att min ångest gör att jag inte äter något alls resten av dagen. Så blir alltid frukost + mini middag av något slag eller bara en frukt. = mindre kalorier totalt sett.
 
Så förutom frukosten blev det 1/3 varma koppen (haha, så onödigt? vad kan det ha blivit...30 kalorier om ens det.  + 1 knäckemacka och TRE bananer. Hm, inte så bra kanske. Hur gör ni, räknar ni kcal från frukt och grönt?
 
banan är ju värsting bland frukterna med ca 100 kcal. men nåväl. Nu ska vi vara positiva! Imorgon rockar jag min hallonsmoothie till frukost och beger mig på resande fot till hemlig ort. Så hörs vi igen på eftermiddagen. Puss och kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Jag brukar räkna med frukt och grönt. Vågar inte strunta i att räkna det då det trots allt ändå innehåller kcal.

2012-06-26 @ 10:41:23
URL: http://deardagbok.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0