JORDGUBBAR!

Såå idag startade jag dagen med 10 jordgubbar, 1 dl mandelmjölk (bara 29 kalorier per 100 ml !! TIPS TIPS) och lite psyllium och några all bran flakes i det. Liten portion, hejdade mig att ta mer. BRA AMANDA! Sen har jag nu precis druckit lite av det vidriga örtpulvret som sätter fräs på magen och ska ut på powerwalk. Provade ett linne jag köpt på Bikbok för några veckor sedan och konstaterade dystert att jag är lååångt ifrån att få använda det. Armarna måste bli smalare, ser helt absurt ut annars, det är typ en magtröja dessutom så måste minska mitt midjemått till minst 59 cm innan jag får använda det. Nåväl, nu ska jag ut! Måste hinna powerwalka innan jobbet.

Hur ser er dag ut? Någon som vill fasta med mig resten av dagen? Puss <3

PS. Blogg.se är fortfarande FUCKED UP. Funderar på att byta bloggportal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0