Hetsätning

Måste sova!! Men kom på en grej jag ville skriva om. Hetsätning! Som för mig har funnits till och från sedan jag fick min äs. Jag har anorexi med hetsätningsperioder. Jag har aldrig spytt upp mat, tro mig jag har försökt, men KAN bara inte. Så för mig har det handlat om att kompensionsträna, träna jättemycket dagen efter / svält. Hetsade 1-2 ggr i veckan och tränade satan resten. Sen var det en period i vintras när jag hetsade mer och mer, och det resulterade i min viktuppgång till 60 kilo. En hetsätarkväll kunde innehålla vad som helst, det är det som är det äckliga. tog det jag hade liksom.

Kunde vara:
4 portioner pasta med ost och några stekta ägg + massor med ketchup
En hel limpa bröd med mycket smält smör och honung
1 helt paket kakor, såna dubbla med choklad
1 paket salta kex med ost
1 påse chips
1 fryst pizza

Och efter att ha satt i sig allt det ser magen ut som en BALLONG. så vidrigt. Grät mig till sömns med kramper i magen, utmattad, däckad till sömns. En gång....åt jag så mycket att jag vaknade mitt i natten av att jag spytt ner sängen. Hur jävla äckligt är inte det??? ALDRIG MER. ALDRIG MER. ALDRIG MER. Ska jag misshandla min kropp så. Jag har aldrig mått så dåligt som under den perioden i vintras, aldrig hetsat så enormt. Många anorektiker vill inte äta tsm med andra, men det kan många gånger bli min räddning. Då vågar jag inte hetsa. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0