Hatar att äta när jag inte vill



Klev upp tidigt imorse...skippade frukosten. Var fortfarande äckel-mätt sen igår. Drack en kopp kaffe vid 10 och gick ut o käkade lunch med några jobbarkompisar. Det blev en räksmörgås på fullkornsbröd. Sen skulle de ha glass....suuuck. Hatar det med sommaren. ÅÅÅH NU ÄR DET SOMMAR PÅ RIKTIGT, MJUUUKGLASS! Man ba JAG VILL INTE HA NÅN JÄVLA GLASS. Köpte en Twister för kände mig tvungen, var inte sugen egentligen. Hur sjukt är inte det? Man blir liksom inte accepterad om man inte äter...HATAR att äta bara för att det förväntas av en!!!

Då fick man ju kommentarer, förstås. "Haha, den där ser inte så frestande ut i jämförelse" Man ba, nehe men jag har inte bett dig att jämföra våra glassar? Ät din kalorifeta mjukglass och var nöjd! varför kommentera andras val? Jaja, på riktigt dåligt humör idag som ni märker. Har precis ätit middag nu. En quornfilé, ett knäckebröd, och lite sallad. Sedan en hallonsmoothie med sojamjölk.



Borde inte ha ätit något alls idag pga igår, men, resonerar som så att om jag svälter mig idag är det större chans för återfall imorgon / ev. hets alltså.. Ska "trappa ner" tills jag är på "noll" igen. Dvs som jag höll mig i nån vecka med typ 1 ägg till frukost och en miniportion middag.


Alltså, idag.....

Frukost - nada
Lunch - räkmacka, ca 300 kcal
Twister - 64 kcal
Middag - En quornfilé 86 kcal, sallad ca 15 kcal, knäckebröd 55 kcal, lingonsylt 30 kcal, smör ca 10 kcal
Hallonsmoothie - ca 70 kcal


Det kan ju den som orkar lägga ihop. Jag pallar inte. Det är alldeles för mycket. Men om man jämför med gårdagen så...


Är så JÄVLA LESS OCH TRÖTT PÅ TILLVARON! Alltså hur fan har jag kunnat gå omkring i en illusion om att jag börjar bli smal? Jag är inte smal NÅGONSTANS. Ett midjemått på 63 cm, äcklar mig som fan. Mina ben är ENORMA inte pinniga som de brukade, de är liksom köttiga och för mkt muskler i vaden. Tycker det ser ut som mina vader är lika stora som låren = skitfult.


Har varit jätteförstoppad också, vet inte hur jag ska få igång magen.
De som använder Dulco får jättegärna berätta hur det funkar och om det är ngt att rekommendera.


Ska göra ett thinspo inlägg senare men nu ska jag se TV och försöka lugna ner mig. Är så jävla arg på allt!!!!

Kommentarer
Postat av: dee

Dulco är bara plågsamt. Skönt att bli av med allt givetvis. men magsmärtor och långa toabesök är ju aldrig att föredra. men ja jag använder det nån gång i månaden ändå.

Problemet är just det att det tar ca 12h innan det verkar, och är du ´då på en plats utan tillgänglighet till toa i några timmar (eftersom den ofta verkar i omgångar och allt inte kommer ut med en gång) så kan det lätt förstöra en dag! men tom blir man banne mig, på vätska med. ha en fin dag:)

2012-06-14 @ 07:52:03
URL: http://delidelight.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0