Fastevecka



Någon sammanfattade mina önskningar väldigt bra här ovan. (bild från weheartit)
Hehe.

Äckliga äckliga midsommarhelg....uuuusch. Känns inte så mkt i kroppen att jag gått upp i vikt, men måste fan ha gjort det? ingen idé att lista intaget. Men till veckan tänkte jag detoxa JÄRNET. inga fler undanflykter, orsaker, ursäkter. Det ÄR inte farligt att fasta, och jag behöver det verkligen. Vilka är med mig och fastar imorgon? Och kanske fler dagar resten av veckan för den delen.

Uppdateringen har varit kass, i know. Ledsen för det. har hittat så många nya fina bloggar att följa, och tro mig har försökt länka men blogg.se är som sagt riktigt dysfunktionellt för tillfället.


(weheartit)

Förresten, vad tycker ni om detta "fjädermode"? Haha. är det inte lite overkill att gå omkring med drömfångare runt halsen???

Kommentarer
Postat av: S

Mjo... Lite kanske;) Men fjädrar är fint!^^

2012-06-25 @ 00:34:20
URL: http://jordgubbarochte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0