FAIL DAG

Jag tänker att NI tänker om mig: Shit hon snackar bara massa om hur nyttigt hon SKA äta men MISSLYCKAS HELA TIDEN. så känner jag mig, fett misslyckad. Jaha. Dagen började med 2 skålar fil med cornflakes ( alltså va? CORNFLAKES??) och ett knäckebröd. Sen träffade jag en vän och var tvungen "fika" en banan och två små kakor. Sen blev det en halv mjuk macka och ett halvt knäcke till middag med lax och minikeso till middag och en skål jordgubbar. Sen vankades det filmkväll.....och då var det framdukat chips och smågodis. Åt en hel del faktiskt, inte jättelite inte jättemycket men ja.....misslyckat!!!!! HATAR SOM SAGT när man "MÅSTE" äta. fan. Känner mig helt förvirrad också angående dagens matintag, för mig känns det som ENORMA mängder som typ en amerikansk tjockis på 200 kilo skulle äta, fast det är det ju inte...eller? Äter "normala" såhär mycket varje dag?

Har dock tagit lite av mitt "pulver" så fick gå på toa nu nyss hehehe. Vad är det för pulver undrar ni? Det är ett slags örtpulver jag köpte utomlands, och har glömt att jag har det tills idag. Så imorgon är min plan att "rensa" och ni kan ju gissa vad det betyder. Dock har vi jordgubbar kvar och kommer ha jääävligt svårt att motstå dem. Det känns så nyttigt dessutom. Någon som vet vad en liter jordgubbar är i kalorier??

Har köpt "säker mat" idag också.
 

Blev tyvärr mjölkprodukter som keso och lättyoghurt, men vet att det är säkrare att ha det hemma ifall jag skulle behöva slänga i mig något och så....inte alltid man hinner koka broccoli och tina upp hallon liksom. 
Okej var inte meningen att det här skulle bli tjockt kursivt och understruket men BLOGG.SE ÄR DAMP!!!

Kommentarer
Postat av: drinkup

Jag tänker snarare på hur duktig du är? Men ja, det är hemskt jobbigt att allt socialt ska vara så byggt runt mat... kan man inte vara glad och umgås ändå?

En liter jordgubbar (600g) innehåller 225,6kcal :)

2012-06-21 @ 12:50:08
URL: http://drinkupbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0