Depp

Igår var en fruktansvärd dag. Nu har jag tvingat i mig frukost bara för..ja varför egentligen? var inte hungrig. 1 äggula 1 skiva rågbröd 1/2 avocado och lite keso. Blir ingen lunch och sen får vi se vad det blir till middag. ska laga middag med några kompisar, hoppas det går att klara sig ur någorlunda bra. Idag är en sån dag då livet bara känns så himla tråkigt och meningslöst. jag är ung, jag ska vara glad och göra roliga grejer men jag ruttnar bort.

Vad är viktigt för er i livet? Vad gör er lyckliga?
Vad gör livet värt att leva?
Vad vill ni uppnå med era liv?

Det här är frågor jag ställer mig idag. och blir så ledsen när jag inte finner några svar...

Kommentarer
Postat av: Jelena

ja man vill ju inte finnas utan att veta svaren på de där frågorna.. känner mig så vilsen som bara finns för att inte göra andra ledsna -.-

2012-06-03 @ 22:00:00
URL: http://felstavad.blogspot.com
Postat av: Jelena

ja man vill ju inte finnas utan att veta svaren på de där frågorna.. känner mig så vilsen som bara finns för att inte göra andra ledsna -.-

2012-06-03 @ 22:00:01
URL: http://felstavad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0