Dagens

+ Har ätit 1 ägg, 3 auberginebitar med krossade tomater, 1 äpple, 2 valnötter, lite tomatsoppa och lite torsk & en matsked potatismos. Och det har känts ok.

+ Jag har jobbat = tjänat pengar


+ Jag har haft trevligt med vänner

- Jag vågade inte ta mina mått och lägga ut dem
- Jag har känt mig ensam mitt ibland människor
- Jag har känt mig trött och haft ångest
- Jag saknar vissa personer så det gör ont

Pratat med mitt ex på facebook och inbillar mig att jag saknar honom. Men gör jag det? Saknar jag alla bråk och skrik och gräl och avundsjuka? Nej, jag saknar nog inte honom, utan någon att prata med, att bli älskad av, att älska....
Allt har sin tid.

Kommentarer
Postat av: vinge

fint skrivet, allt har sin tid!



stay strong!

2012-06-07 @ 14:38:48
URL: http://skaparvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0