Benkomplex, har ni sådana?

Tack truthbetoold.blogg.se för infon om kalorierna i Special K. Men fan vad deprimerande? En halv deciliter?? Suck. Det är ju sjukt lite? Jag har tagit minst en dl till min sojamjölk.. tyckte det såg lite ut. Aja.

Frukosten blev då 1(??) dl special k med sojamjölk, ett knäcke med 1/3 skiva skinka, samt min hallonsmoothie på 1 dl hallon och 1/2 äpple. 

Ska jobba lite senare så nu ska jag se till att komma mig ut litegrann! Även om vädret är rätt trist, typ jättemulet? Whats up sommaren?





Ikväll ska jag göra ett inlägg ang. mina BENKOMPLEX. Jag har nämligen väldigt kräsna uppfattningar om hur ett par ben ska se ut, vad jag tycker om mina egna och hur jag vill att de ska vara. Haha. Weiiirdoooo. Men mina ben är det enda jag kan fokusera på just nu. är sjukt missnöjd. Ha en fin fredag så hörs vi senare! <3




Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja, jag har också någon besatthet av mina ben, eller hela min kroppen föresten.. usch :/

2012-06-15 @ 16:01:57
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0