återfall

Har hetsat. Vill dö. kunde inte spy.behöver inte skriva mer om hur jag mår,tror ni fattar? Dagens in 1 knäcke m keso o smoothie 1 stekt ägg o grönsallad 1 portion gröt m lingonsylt 2 skålar fil m müsli 2 skivor vetebröd m skinka o ost (typisk hetsmat...skulle aldrig äta det annars. ost??) 3 bragokex 1 liten skål chips 1 banan jag vet...bisarrt mycket. Kan väl lika gärna slänga upp mina mått också då. Tagna idag efter hets och med förstoppad mage dock. haha som om det är ngn bortförklaring... Överarm: 23 cm Midja:63 cm Lår överst: 49 cm Lår,vid knät typ: 36 cm Våga inte mäta mitt fat ass.

Kommentarer
Postat av: vinge

hoppas du mår bättre idag!!!



Jag är rädd för mig själv idag men/för har fatsat i 22 timmar nu.



sv: jag ska läsa till typ kulturvetare om jag kommer in :)

Har du funderat på att läsa vidare?



stay strong

2012-06-13 @ 10:30:28
URL: http://skaparvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0