SVAR

Haha ok, fick två frågor. Väntat med att posta fler inlägg för tänkte att det kanske kommer fler men näää. jaja. Men tack för de två frågorna iaf :) <3 här kommer svaren!
 
Vad dagdrömmer du om? Vilket språk i hela världen skulle du vilja tala flytande? Skulle du kunna vara vän med någon som väger över hundra kilo?♥

Jag dagdrömmer om hur livet kommer bli när jag nått min målvikt, träffat mitt livs kärlek och har ett jobb jag stormtrivs med! Och när jag träffar människor tittar jag på dem och känner ibland att jag vet vad de tänker och känner trots att jag inte känner dem. Jag skulle vilja kunna tala flytande franska, klyschigt i know men det är ju så himla fint?? och verkar svårt. Jag skulle absolut kunna vara vän med någon över hundra kilo ! Jag skulle inte tycka att den personen tog ansvar över sin hälsa, men det är ju en annan sak.
 
 
Hur gammal är du? Vad har du för målvikt? :)
 

Jag är snart 22 år gammal! Min målvikt är för tillfället 50-51 kilo till mina 176,5 cm. Jag har vägt mindre också men ska försöka stanna runt 50-51 för jag vet att jag inte är tjock vid den vikten och att det går hålla den + äta hälsosamt och i princip det jag vill utan att gå upp i vikt. 
 
Kram till er som frågade något iaf! Hahaha! Nu ska jag iväg på joooobbet. Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: s.

sv. tack men det ser inte alltid ut sådär.. jag har lätt för att falla för skitmat. idag åt jag kebab tex. och+jordnötter. (med efterföljande ångest såklart).. men jag försöker så gott jag kan. ta hand om dig.

2012-07-22 @ 23:36:45
URL: http://spaceshipdreams.blogg.se
Postat av: Sara

Sv: Haha tack eller vad man ska säga :P Jag har ju varit nära att blogga tidigare när jag varit full tidigare men vill inte ge fel uttryck i bloggen med mina fylletankar ;P

Har du Kik på mobilen? :)

2012-07-23 @ 20:02:05
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0