Så jävla less på mig själv

Jag hatar att ständigt tänka på mat eller hur jag ser ut. Så JÄVLA LESS. hur ska jag kunna ha ett innehållsrikt o roligt liv om det här är det enda som ska uppta mina tankar? jag vill inte bli frisk, jag vill bara bli SMAL.
 
Vad ska jag äta till frukost? ska jag fasta? Nej då kommer jag hetsäta senare ikväll. Ok, jag äter frukost. Men bara lite...fast nä bättre äta rejäl frukost och sen inget mer alls under dagen. Ska jag träna? nej jag vill inte få tjocka benmuskler. jag vill svälta......FAN! åt visst en hamburgare, en glass, en chokladkaka och en påse godis? hur många kalorier är det? Försöker spy, nej inte ens det kan jag. Ok ska börja mitt nya liv imorgon. fast alla kalorier har redan satt sig på mina ben....allt fett ligger där och skrattar åt mig under huden. Gult och geggigt och äckligt. Nej vad håller jag på med, ska vara snäll mot min kropp...försöka tycka om den. Men hur FAN kan man tycka om en kropp som är helt felproportionelig och NORMALVIKTIG? Finns inget fulare än NORMALVIKTIGA BEN på mig. Döööööööör.
 
Jag vill komma in i den anorektiska lyckan! Ni som varit där vet vad jag menar.när man svävar på moln, känner sig oövervinnlig, i kontroll, vacker (iaf relativt.....)
 
Jag gråter men jag inser att jag aldrig kommer bli lycklig om jag inte hamnar där igen.
Det är en djup, djup sorg.
 
Jag vill inte bli frisk.
 
Vill inte.
 

Kommentarer
Postat av: Vinge

Oh jag vet så väl! Vi ska klara det, klara oss tillbaka till lyckan! Jag tror på dig!!!!
Stay strong!

2012-07-02 @ 00:56:17
URL: http://skaparvingar.blogg.se
Postat av: peanutwhale.blogg.se

Sv: åh, jag önskar att jag kunde hålla med. men tack <3

2012-07-02 @ 06:13:08
URL: http://peanutwhale.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag känner verkligen igen alla de olika tankar som flyger i huvudet... De kan verkligen driva en till vansinne!
Jag tycker du ska börja jobba med dina tankar. Du behöver inte gå ner till undervikt. JAG LOVAR, sjukdomen kommer inte ge sig förrän du är död... Det finns inget som är tillräckligt smalt i de ätstördas värld :(

2012-07-03 @ 22:51:33
URL: http://lisarugenstein.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0