Normal = 38 = Nej tack

Maten har väl gått sådär. Har nog ätit mer åt "normalhållet" även om det för mig känns som hets varje dag. Igår åt jag dock frukost, lunch och middag fast väldigt små portioner. Man får försöka se den ljusa sidan och det är väl att jag inte gått upp mer i vikt, men samtidigt inget minus heller tror jag..... :/
 
Tror det ligger en förbannelse över alla vågar för varenda våg jag provat när jag varit hemma hos folk HAR INTE FUNGERAT? Vad händer? Väger sig inte folk?? Herregud. När jag kommit ner till min delmålvikt (51 kilo) ska jag väga mig varje dag för att försäkra mig att aldrig komma över de siffrorna igen. Om det går neråt får det gärna göra det men aldrig mer upp.
 
Tränade igår. Bara sprang och sprang och sprang på löpbandet. Brände 500 kalorier sen körde jag styrka på det. Har precis ätit en tallrik Special K Red berries (som jag unnar mig då och då på lördagar, dock sällan för det är RIKTIG hetsmat för mig. Men idag var jag inte ensam vid frukostbordet o då gick det bra;) och sojamjölk till det. Vad ska ni hitta på i helgen? Jag drar iväg till en kompis stuga så kanske blir dåligt med updates. Men ska försöka mobilblogga om vad som sker. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tragiskt att läsa din blogg... Man blir nedstämd över hur dåligt du verkar må, önskar verkligen att du kommer må bättre, men som du säkert redan hört x antal gånger så kommer du inte må bättre i längden utav att gå ner till låga 51 kg...Det är en falsk lycka och du är sjuk och jag hoppas hoppas att du inser det snart och slutar med förnekelse om att t.ex. fasta inte är farligt osv. Kram

2012-07-10 @ 16:00:03
Postat av: 39 kilo

fast 38 nuförtiden i affärer är ju 36 så det är väl smalt?

2012-07-15 @ 21:41:51
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0