YES!

Jag är på det just nu....igår överskred nog inte mer än 600 kcal och idag 0 än så länge. Låt se hur fort kilona droppar av mig.

Annars händer inte så mycket kul i tillvaron. jobb och dåligt väder. En sak jag tänkt på som inte funkar för mig är att räkna exakta kalorier, alltså i förväg. Göra upp dagen innan exakt hur mkt jag ska äta och så...hade nog failat med ABC dieten men annars verkar den ju bra.

Trött på att ha tjocka lår. men snart ses vi inte mer, fettolåren, hör ni det? Never more. Det sämsta jag har gjort är att låta det gå såhär långt, att inte upprätthålla min målvikt. DUMT!! Jaja, nya fräscha tag. Hur går det för er därute?



Kommentarer
Postat av: e

sv: Det är inte mina ben :) har bildetr på skyddade bloggen.

2012-01-12 @ 12:26:26
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: EF

Sv: Okej, tack för svaret! :)

Jo jag vet.. Pizza är farligt på det viset! Men tog ingen ost på min så behöver inte oroa mig för de extra kalorierna från det och sen blev det inte lika gott utan ost haha så blev liksom inte sådär "måste ha mer" så det gick bra ;)



Kul att du kommenterade! :D

Kram!



2012-01-12 @ 20:36:53
URL: http://enticingfragility.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0