PSYLLIUMFRÖ

PSYLLIUMFRÖN kan ju vara det bästa ever? man blir sjukt mätt och det är >0 kalorier i för de går oförändrade genom kroppen och ut bara när man skiter, haha. MEN är dock fett nojig över en grej och det är: är det någon skillnad på de ljusa och de mörka fröna? . Överkonsumerar de ljusa psylliumfröna som ser ut såhär:

men det finns ju även dessa:

frågan är då, vilka är bäst? eller fungerar de typ lika?
tänk så har jag proppat i mig tusentals kalorier utan att veta!!! OMG.

Jaja idag har varit helt ok....tänker typ inte skriva upp kaloriantal för det kommer ge mig ångest. Har liksom ätit ok mycket men ändå för mycket. sallad och bröd och två skålar yoghurt....och en latte. Latte är en riktig fettbomb...sånt man inte tänker på.

Behöver motivation! Ska nog sätta upp fler delmål på vägen innan 50 kg. Tror ni det är en bra idé?


Nästa gång jag blir hungrig ska jag:
Borsta tänderna
Dricka kaffe
Dricka vatten
Äta lättyoghurt med MASSIVA mängder psylliumfrön

japp så ere. godnatt!

Kommentarer
Postat av: e

Kan tyvärr inte hjälpa dig med det problemet, jag äter linfrön! Haha.



Sv. Precis. Men jag älskar verkligen honom, vi blev ett par innan mitt helvetd bröt ut, så han känner mig innan och utantill. Fin är han som står ut med mig när jag är sån här. Kram.

2012-01-10 @ 02:26:14
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: S

Sv: Tack snälla du! Haha ja, jag superhypat om psylliumfrön förut och har ätit det varje dag i många månader nu, hur bra som helst! :D

2012-01-10 @ 19:35:02
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: N

Tror det är samma.. Hoppas det iaf annars blir det samma här haha. Men man ska endast äta 1-2 msk HÖGST eftersom det blir giftiga i högre halt. Och så får de igång magen enormt.. Hehe men bra:)

2012-01-12 @ 20:45:08
URL: http://dagett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0