PIZZA.....


Wow.....idag har typ varit sämsta dagen på sjukt länge.
Jag har ätit en hel pizza. Iofs med massor av grönsaker men OSTEN herregud. Jag åt en HEL PIZZA? Detta hade aldrig hänt för typ ett halvår/ett år sedan, jag hade aldrig kunnat sätta i mig hela. Men känner inte ni också så, att när man är "inne" i ätstörningen och har kontroll blir man mätt på sjukt lite men när det väl gått överstyr, som igår kväll åt jag mat borta och sen mat påväg hem från krogen också AH och alkoholen på det? Vill inte kalkylera gårdagen. Inte denna dag heller. Bakispizza och sen MIDDAG på det? Får typ fasta i en vecka för att jämna ut de senaste 2 dagarnas kaloriintag.

Men vet ni vad? Det är nog nu. Inte en dag till av sånt här överätande. Imorgon endast kaffe!!!!! Och sen är det ny vecka och det gillar vi eller hur. Uh mår så himla kasst. Men den 15 mars väger jag 50 kilo och det ser jag framemot.

Kommentarer
Postat av: S

Sv: Tack snälla du!



Jag känner igen känslan men det är bara att komma igen! <3

2012-01-09 @ 12:04:57
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0