Long time no seen

Längesen jag skrev, I know...men har verkligen varit asdeppad på sistone. Som om jag inte har lust att göra ett skit...saker gör mig liksom detsamma. Har inget driv, ingen kraft till något. Har ingen motivation ens att gå ner i vikt även om det är det jag bryr mig mest om, att reclaima min 50 kiloskropp haha....

För ett halvår sen vägde jag 50 kilo. Nu väger jag någonstans 58-59 om inte mer. Har fan inte vågat väga mig på hur länge som helst. Men shit nu får det vara nog, jag ska sätta upp ett mål....

INNAN MIN FÖDELSEDAG DEN 15 mars ska jag väga 50 kilo.
Det är väl inte orealistiskt, eller?

Dagen började bra, endast 2 koppar kaffe men sen spårade det ut med en hamburgermeny och sedan lite pasta och skit när jag kom hem. Och KAN bara inte spy, har försökt men det går liksom inte. Kanske lika bra det.

Det mest psykande är att jag verkligen KÄNNER hur mina jeans och andra kläder sitter tajtare och hur jävla mycket snyggare jag var i dessa kläder för ett halvår sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0