KALORIFÖRBRÄNNING

SJukt dålig på att träna..kanske ska prova ngt av detta. Yoga är något jag aldrig klarat av, är för perfektionistisk och det är alltför tålamodskrävande. annars får ju yogamänniskor sjukt snygga kroppar. Aja, jag vägde mig idag och vägde MER än vad jag trodde. är därför på fett dåligt humör och låter det gå ut över alla i min omgivning. Sorry! altså jag blir så sjukt lättirriterad när jag inte känner mig kontrollerad ,klarar av att disciplinera mig.
Mina kompisar ska ut ikv men jag pallar inte extrakalorierna av alkoholen. Vill inte bli spritfet....så jävla less på malmö också. Händer aldrig något kul.
Bränn 100 kalorier genom....
9 minuters - löpning el. rullskridskor el. längdåkning el. kajakrodd
10 minuters - hopprep el. simning el. spinning el. squash
13 minuters - cykling el. trappgång el. gymnastik el. fotboll
15 minuters - sex el. klättring el. snickeriarbete el. tvätta golv
17 minuters - trädgårdsarbete el. hugga ved el. hundpromenad el. ridning
22 minuters - powerwalk el. shopping el. manuell biltvätt el. fönsterputsning
23 minuters - aerobics el. tai-chi el. butiksarbete el. dammtorkning
26 minuters - dans el. golf el. bärplockning el. diskning
35 minuters - dammsugning el. rask promenad el. sång el. matlagning
60 minuters - yoga el. läsning el. sömn el. tv tittande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0