....

Ok, man ska inte vara för optimistisk. Kvällen slutade DÅLIGT! får ångest om jag skriver ner exakt vad jag åt men det var bl.a 3 chokladbollar och en filtallrik och några kex.. AHHH! Jaja. hoppas detta chockar min ämnesomsättning bara..åt knappt ngt igår så om jag inte äter ngt imorgon heller kanske det jämnar ut sig??

Är det farligt/dåligt att äta för mkt psylliumfrön? Bara undrar...det är ju inte som med krossade linfrön att det blir giftigt men jag tänker att det kanske inte är bra på ngt annat sätt. Vad är förresten erat bästa tips när suget sätter in? Jag vet att när jag hållt mig från att äta typ en hel dag och allt känns helt bra så kan den där enda lilla tanken på att ta ngt att äta sabba allt, och sen är det liksom kört...behöver DISCIPLINERA mig på något sätt.

Har ingen våg men skulle tippa att jag ligger runt 56 nu, tror jag gått ner iaf ett kilo senaste veckorna. hoppas. annars är jag ju fett kass.

Kommentarer
Postat av: S

Sv: Ja, eftersom jag mäter maten på matvåg så blir det automatiskt att jag väger psylliumfröna, det visar ju +2g på vågen men det bli 0 kcal :)



Jaha okej, hur länge bodde du i Pite? :) Jag är inte född där utan flyttade dit när jag börja gymnasiet och bodde där 6 år :)

2012-01-13 @ 14:47:08
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: Jag brukar också ligga ner och önska att den var lika smal när jag står upp. Sjukt patetiskt egentligen. Kram på dig fina du <3.

2012-01-13 @ 22:48:11
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: N

Jag brukar antingen röka (inget jag rekommenderar) eller så dricker jag mängder av cola zero tills jag blir illaamåenden. Sen försvinner sötsuget!

2012-01-14 @ 00:10:16
URL: http://neverenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0