VARNING tjockisinlägg

SUCK! Idag har jag nog fått i mig runt 1200 kcal slutgiltligen - kanske 300 för träning. Iallafall, sjukt mkt. har iaf fått skita hahaha och det kändes asbra. har nyss gjort typ 100 armhävningar?? fick dampryck och typ slängde mig ner på golvet och gjorde massa övningar. det tråkiga när jag kommer in i mina hets perioder (alltså hets som i träning + svält) är att jag typ blir lite dum i huvet. blir helt överenergisk och konstig och så. aja vet inte hur jag ska förklara. Nu ska jag lista vad jag helst vill äta för tillfället. OMG så mycket god mat det finns därute som jag INTE ska äta.
JAG ÄLSKAR JORDNÖTSSMÖR. jag kan skriva en bok om min kärlek till jordnötssmör....på rostat bröd. shit, alltså när jag gått ner till 50 kilo ska jag fan UNNA MIG två rostade mackor med jordnötssmör. det ska vara bitar i. och till det......
VARM CHOKLAD MED ASMYCKET GRÄDDE. hur gott? gråter så gott.... AHHHHH min mage gråter också för jag är typ laktosintolerant
Pasta. Med köttfärssås. Och parmesan. Så. jävla. gott. och massa ketchup. och salt. DÖR. Och kinamat? Sötsur sås, ris, soja, friterade räkor....min favoritmat LÄTT.
Lite pizza på det kanske?

Jeeesus vad matfixerad jag är. Nåväl, har idag testat lite nya tekniker för att inte hetsa.... bland annat
* chew and spit. tuggade typ 7 kardemummakakor och spottade ut dem på jobbet. Frisk tjej. Kul om nån hittar kakslabbet i papperskorgen....
* Tittat på bilder på mat. som jag gör för tillfället. sjukt bra , kan låtsas att jag äter det. hehe.
OK så har två motivationsgrejer nu för att komma ner till 50 kilo innan sommaren:
* Vid 53/54 kilo ska jag börja använda mina skinny brallor. Fet motivation de är så sjukt snygga!!
* Jag ska få äta 2 rostade mackor med jordnötssmör och varm choklad med grädde till. jävla tjockis jag är. men faktiskt, det kan ju vara sista gången i livet jag äter det för sen ska jag för i helvete aldrig mer väga över 55 kilo, never.

Man kan inte få både och tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag är också lite besatt av mat. Kan sitta en hela kvällar och titta på matbilder och recept.

2012-04-27 @ 10:08:58
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Olle

Sv: Du är ju inte helt ute och cyklar, men om du bara fastar en dag så är det inte lika illa med det. Fastar du i flera dagar får man vara jätte försiktig och inte äta mycket när man väl börjar äta igen och trappa upp lite för varje dag. Det är svårt men det funkar.

2012-04-27 @ 10:32:01
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0