Sorry...

För extremt dålig uppdatering, har haft lite mkt senaste dagarna. Jahapp. Igår då....skitkonstig dag. Av någon jävla anledning hetsade jag på morgonen?? Brukar ALDRIG hända. Jag har min gröt och sen vet jag att efter det är det inget mer. Men något hände, jag vet inte vad. Åt en knäckemacka med keso.....och sen ett polarbröd med smält ost och skinka....och sen en skål glass?? Och sen 2 kakor. Ok, inte så mycket allt som allt men ändå!! Fick panik och åt ingenting mer på hela dagen förutom ett äpple. Idag har jag ätit gröt till frukost och minikeso (1 dl) + 1 äpple till lunch, och nyss lite salladsmiddag. Kanske dags för en fastedag imorgon igen? Någon som är på?


ps. hur ser designen ut nu då?? återställde kodmallarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0