Som en fjäder

ÄLSKAR BILDEN!!
Jag kör på med runt 600-700 kcal om dagen i intag och jag FATTAR INTE varför vågen visar samma varje gång? Utan att verka sån men jag tror den är trasig, känner att byxorna sitter lösare, känner ryggraden mer och höftbenen osv. Mitt midjemått har tillomed minskat så whats up liksom?

Jag vill att mer fett försvinner kring låren och rumpan...suuuuck och vaderna. Tyvärr går jag alltid ner mest på överkroppen och sen står det still aslänge på nederdelen tills jag når typ 53 kilo då börjar det försvinna där.
Kan försöka komma ner mer i kaloriintag faktiskt, men har försökt slå ihop frukost o lunch så jag iaf skippar ett mål om dagen. Men imorgon blir det less less less....

Frukostgröten jag gör består av rågflingor 100 kcal + blåbär 25 kcal + hallon 35 kcal + mjölk 45 kcal + då psyllium.



Alltså runt 205 kcal, vilket jag egentligen tycker är för mkt. något man kan göra för att minska kalorierna här? 200 är ju rätt mycket, men frukosten är liksom det målet mat om dagen jag "unnar" mig, så kanske inte är så farligt iaf. dont knooow. vad äter ni till frukost?
PUSS och kram nu kämpar vi på o blir fina inför sommaren!!




Kommentarer
Postat av: drinkup

Själv äter jag oftast inte frukost, men blir det frukost äter jag knäckebröd + keso eller bara en kopp kaffe. Ska jag unna mig blir det ett ägg eller en halv avokado med keso. Men eftersom frukosten ändå är något du känner att du vill unna dig själv tycker jag att du kan fortsätta så - hellre stor frukost än en hets! Annars kan du ju minska flingorna eller mjölken lite, köpa lättare mjölk?

2012-04-25 @ 07:05:21
URL: http://drinkupbaby.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack så hemskt mycket, det gör mig alldeles varm :)



Absolut, jag är på! Min frukost börjar hamna på 100-110 och består av yoggi mini, lite kvarg, allbran och psylliumfrön :) Kram!

2012-04-25 @ 12:14:13
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0