My fitness partner!

Har varit lite frånvarande på sistone. Det har med flera olika saker att göra såsom nattjobb, funderingar, ångest, etc. Jag har nästan känt mig ovärd att skriva något för att det har gått så dåligt. Eller dåligt, nu är jag helt säker på att jag inte kommer hetsa mer. Jag vet inte hur jag vet det, men jag vet det bara. Jag märker hur bra jag mår för varje dag jag lyckas hålla nere kaloriintaget...det konstiga är att jag vägt mig 2 ggr, och jag kan känna att jag gått ner i vikt, men vågen visar samma. Detta får mig att misstänka att vågen är paj! Haha. Den står hemma hos en bekant (har ingen våg här hemma) och jag tror inte de använder den så ofta. men den har iaf visat 58.6 kilo vilket jag tror är helt fel. Försöker inte vara optimistisk eller orealistisk utan jag tror verkligen jag gått ner ett-två kilo.

Har installerat My fitness partner appen, någon som har den? Den är sjukt taggande, varje gång jag ätit lägger jag in det där och sen om man trycker på "complete entry" typ så står det "If everyday where like this your weight in 5 weeks would be...XX kgs!" och då beror det ju på hur mkt man stoppat i sig och ju mindre desto lägre siffra där ju. asbra!! idag lovade den mig att jag skulle väga 54 kilo om 5 veckor om jag fortsatte såhär. not good enough!!! Men jag är på gång och jag är MOTIVERAD. hittade två gammla videos på mig själv och HERREGUD, den ena är från oktober 2010 och den andra december, på de två månaderna gick jag ner SJUKT mycket, man ser det verkligen i ansiktet. så himla fint det var! utan att vilja verka ego så är faktiskt jag själv min bästa thinspiration, haha låter det helgalet? men det bevisar liksom att mina mål inte är omöjliga, och att jag kan gå ÄNNU LÄNGRE!! Hur som helst, love gröt ville bara säga det. gröt är det bästa jag vet, har aldrig ångest när jag äter gröt.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack för tipsen, ska testa sen! :) <3

2012-04-19 @ 09:13:04
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Vinge

Jag håller med dig, jag är också min egen thininspration :) vi må vara galna eller ej men som du sa, då vet vi ju att det går, att det har gått förut och att det kommer gå igen. Ha en bra helg!

2012-04-21 @ 13:42:54
URL: http://skaparvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0