LOST WEIGHT?

Ska bli riktigt spännande att se vad jag väger när jag får tag på nån våg...SOM FUNKAR. haha. om jag inte har gått ner i vikt så vet jag inte vad....men mina revben börjar synas riktigt mkt nu plus höftbenen som sticker ut som dom ska. mina ena par jeans börjar sitta lite lösare och fick ett par jeans av en vän som såg MINIMALA ut men sen ba...oj de kunde jag visst få på mig. visst inte kan livet räcka så mycket fuck you att jag inte gått ner i vikt? haha tänk om jag fortf väger 58? vill inte ens tänka tanken....

men saker o ting går bra nu. har iofs legat runt 1200 kcal om dagen i snitt, nån dag 300, nån dag 1000 och idag säkert 1500. om jag kände att allt stod still skulle jag förmodligen ha PANIK nu, men eftersom jag vet hur min kropp funkar (behöver kickstart med fasta + riktigt få kalorier + motion och sen kan jag typ äta helt ok och ändå gå ner) så känns det bra. jag skulle gissa att jag ligger iaf runt 55.5 / 56 nu. jaja vi får väl se! Sanningens ögonblick kommer.....så fort den där vågen uppenbarar sig.

Skööönt med söndag imorgon, älskar söndagar. jag äter aldrig på söndagar typ, vet ej vrf. helgångesten? nä men har alltid enkelt att hålla mig från mat då.
Ska jobba imorgon på dagen och på kvällen får vi väl se.
En sak som är säker: det blir powerwalks och cykling!
*

Har förresten börjat halvera min frukost.
Varför har jag inte gjort det tidigare? 1/5 dl gröt blir skitmycket iaf,  särskilt med psyllium i.
Så nu är det alltså 105 kalorier istället för 210. Naaajs.

Kommentarer
Postat av: S

sv: <3

2012-04-29 @ 09:55:15
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0