Fet fet fet

Perfect body; perfect soul
Idag suger.
Jag känner mig fet och svullen och degig och allmänt risig.
Det regnar o regnar och jag ska gå ut på en promenad i regnet med min musik i öronen och snabba steg och bränna kalorier.

Har ätit gröt + en clementin idag och jag är inte hungrig.
kommer väl bli tvungen till middag för ska träffa några vänner. FAN för det det förstör mina planer.
Ska försöka "peta" i maten så mkt jag kan och bara äta någon tugga, men hatar det för man kan ju aldrig veta exakt hur mycket det är i en tugga liksom.
Jävla helvetes skit fan.
Och vill VÄGA mig men har ingen våg och den vågen jag använt hemma hos en vän är fan sönder för jag vet att jag inte väger 58.6 kilo, eller gör jag det? fan vad misslyckad jag e isf.

Vill bara vara smal.
Känna hur jeansen blir pösiga igen.
börja använda mina favoritbyxor som jag ska tillåta mig att prova när jag är nere på 54 kilo.

Om någon vill köra utmaning/fasta/eller liknande är jag på, kan behövas....




*



Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack det känns riktigt bra :) Okej, men när det gäller såna som oss så blir vi sällan helt nöjd, men försök i alla fall se positivt och vad du faktiskt har gjort bra :)

Jag har inte börjat med appen än, har inte fått in iphone, ska kolla dock om det finns till android så länge :) <3

2012-04-26 @ 19:05:34
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0