Ett halvt äpple om dagen


Hallå på er allihopa! Idag har jag fastat dvs bara druckit kaffe och vatten. "Bröt" nyss fastan med ett halvt äpple...riktigt onödigt var inte ens hungrig. Men ibland kan jag få typ tvångstankar att jag måste äta ngt om jag inte ätit på en hel dag. Jättekonstigt och onödigt men ja så är det. Så nu dricker jag lite te och filosoferar.
Kallt som fan ute. Känns som jag gått upp de kilon jag förmodlgien gått ner under helgen. Så blir det med för mkt alkohol och för lite sömn och för mycket mat! Usch. Men den här veckan kommer bli riiiktigt bra, I can feel it!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha precis, det är en skön känsla ;)



Tycker du ska vara nöjd med dig själv, ett halvt äpple är ju ingenting egentligen :)

2012-04-03 @ 10:23:20
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0