NYA TAG!

Tror inte min blogg har särskilt många läsare, men jag skriver främst för mig själv. Sen vore det ju kul om man fick någon kommentar då och då! hehe. go go go

NU SKA JAG BERÄTTA.Jag hetsåt som fan igår? Efter gymmet köpte jag mig en sallad och ba mmm va nyttig jag är (trots att jag hällt på 4 slevar sås på denna fräschhha grönsallad). Sen åt jag ett äpple. Sen kom jag hem. Japp, sen kom jag hem....och jag är RÄDD för att komma hem. för där flippar jag ur?? Jag gjorde pasta tomatsås och åt en hel limpa bröd med vidriga grejer på typ smörklumpar och honung? Som jag inte ens gillar. Snälla förklara fenomenet med att man äter sånt man inte gillar och hetsar sönder på äcklig mat. så jäävla ovärt!!!!!!!!!!

Så idag. vaknar jag och är så trött så jag vill dö. äter gröt till frukost 200 kalorier. Och sen? Jag är på jobbet, och sen går jag till gymmet. Körde -370 kalorier på cross/löpbandet plus styrka på detta en halvtimme. OCH HAR INTE ÄTIT MIDDAG. och är inte hungrig. jag vågar knappt skriva det, det är fantastiskt. kontrollen, har den kommit tillbaks? snälla gode gud gör så jag inte hetsar imorgon.......

alltså idag: -200 kalorier. minst. TJOHO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0