MATDAGBOK

IDAG gäller det......så jävla många gånger jag börjat om på nytt, bestämt mig. Nu för i helvete

Frukost
Havregrynsgröt med mjölk, 1 matsked linfrön 150 kalorier (eller? om någon vet exakt antal skriv gärna)
3 koppar kaffe med lite mjölk mjölken 50 kalorier sammanlagt kanske.....
1 "kaka" från en på jobbet (fan!!!!! kunde inte säga nej)  120 kalorier
Mellanmål
1 riskaka 29 kalorier
1 stekt ägg 80 kalorier
1/2 tomat ingen aning...20?
Middag
3 riskakor 29x3=typ 90 kalorier
1 skål buljongsoppa 40 kalorier
1 1/2 riven morot 30 kalorier
TOTALT: 610 kalorier + 20 för mjölk som jag tog till mitt kvällskaffe
630 kalorier alltså. Puh. Det är nog det minsta jag ätit på 3 månader?? Har alltid slutat i mer eller mindre hets.
Och så var jag och tränade, så gjorde kanske av med 200 kalorier där. Man gör alltid av med mindre än vad man tror tyvärr......
430 kalorier då?
FAN måste skärpa mig imorgon också....klarar inte av att falla tillbaks igen. Nu jävlar alltså....måste vara smal till jul iaf.
Godnatt. det kurrar i magen och jag hoppas jag kommer kunna somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0